Julen 2024
Hotellet holder julelukket fra d. 26. december 2024 til og med 5. januar 2025.


Check In/ud:
Check in fra kl. 15.00
Check ud senest kl. 11.00 

Receptionens åbningstider:
Mandag - fredag: Kl. 06.30 - 21.00
Lørdage: Kl.  08.00 - 21.00
Søndage og helligdage: Kl. 08.00 - 16.00

Restaurantens åbningstider:
Frokost
Mandag - søndag: Kl. 12.00 - 14.00

Aften
Mandag - lørdag: Kl. 17.30 - 20.30
Bemærk: Restauranten har lukket hver søndag aften 

Morgenmad:
Mandag- fredag: Kl. 06.30 - 09.30
Lørdage, søndage og helligdage: Kl. 07.00 - 10.00

Parkeringsforhold: 
Gratis parkering (begrænset pladser). Gæster skal ved ankomst registrere sig på tablet i receptionen.
Vi gør venligst opmærksom på, at der ved hotellet forefindes parkering overvåget af ParkZone A/S. Eventuelle parkeringsbøder under opholdet er ikke hotellets ansvar.

Da forholdene ikke tillader det, er der ikke etableret ladestandere ved hotellet.

Trådløst internet: 
Gratis wi-fi på hele hotellet

Glemte effekter:
Personlige ejendele glemt på værelset eller hotellet ved afrejse opbevares en kort periode på hotellet, hvorefter de videregives til genbrug eller kasseres. Vi har desværre ikke mulighed for at opbevare tingene i længere tid og er ej heller erstatningspligtige. Medbringer man personlige effekter er det på eget ansvar. Kontakt evt. hotellet telefonisk hurtigst muligt efter opholdet for forespørgsel om glemt ejendel fortsat er opbevaret.

Værelser: 
Hotellet byder på 49 hyggelige værelser. Alle værelser har eget bad og toilet, fjernsyn samt gratis trådløst internet.

Hotel Postgaarden er et ikke-ryger hotel.

Leje af babyseng: 
Kr. 200,- pr. babyseng

Vi tager ansvar for miljøet:
Vi har som standard valgt ikke at rengøre værelser under ophold på mere end 1 nat. Dette for at reducere hotellets strøm- og vandforbrug. Ønsker I alligevel let rengøring, afhentning af affald, rene håndklæder eller andet, er dette muligt efter aftale med receptionen uden beregning.

Øvrige faciliteter:
Restaurant, selskabslokaler, møde- og kursus faciliteter, loungeområde med fri kaffe og sødt samt udendørs terrasse.

Handicapvenlige faciliteter: 
Hotellet har 8 handicapvenlige superiorværelser, som er placeret i stueetagen. Badestol kan desuden lånes ved forudbestilling.
Vi gør opmærksom på, at der på hotellet er mange trapper og ingen elevator.

Kontakt hotellet for nærmere aftale ved specielle behov.

Inspiration til lokale oplevelser: Læs mere